Predplatitelia služby Twitter Blue majú teraz viac času na úpravu svojich tweetov, pretože Twitter v tichosti rozšíril okno na úpravu tweetov z 30 minút na jednu hodinu.
Ako môžete vidieť na tomto príklade, ktorý zdieľal expert na sociálne médiá Matt Navarra, niektorí predplatitelia služby Twitter Blue majú teraz na úpravu svojich tweetov hodinu, čo je viac ako polhodina, ktorá bola pôvodne vyčlenená pri prvom spustení editácie tweetov v októbri minulého roka.
Vďaka tomu budete mať viac príležitostí na zachytenie prípadných chýb, pričom sa zdvojnásobí čas, ktorý máte k dispozícii na zváženie svojho posolstva alebo na reakciu na spätnú väzbu od ľudí, ktorí si váš tweet prečítali.
Mohlo by sa to hodiť, ale stále je to dostupné len pre predplatiteľov služby Twitter Blue, ktorí tvoria menej ako 0,3 % celkovej používateľskej základne Twitteru, a zdá sa, že to ešte nie je dostupné pre všetkých, pričom niektoré funkcie služby Blue sa ešte len zavádzajú pre všetkých.
V uvedenom príklade sa uvádza, že limit dĺžky jedného tweetu pre predplatiteľov Twitter Blue je 4 000 znakov, hoci Twitter ho v skutočnosti rozšíril na 10 000 už v apríli. Zdá sa, že toto rozšírenie ešte nemajú všetci používatelia, alebo znenie nebolo univerzálne aktualizované – čo odráža rýchlo sa vyvíjajúce aktualizácie systému Twitter, ktoré niekedy vedú k chybám a nezrovnalostiam.
To v dôsledku rýchlejšieho vývoja pravdepodobne nie je pre používateľov Twitteru veľkým problémom, najmä keď si uvedomíte aj to, že spoločnosť pracuje s 80 % nižším počtom zamestnancov. Vedie to však k určitým odchýlkam v používateľskej skúsenosti a dostupnosti funkcií.
Ak ste teda predplatiteľom služby Twitter Blue, môžete mať teraz hodinu na úpravu svojich tweetov. Alebo aj nie – a ak nemáte, pravdepodobne to čoskoro príde.
Mohlo by to pomôcť zvýšiť počet používateľov služby Twitter Blue?
Predpokladáme, že nie, keďže úprava tweetov sa teraz javí ako menej dôležitý prvok v rámci širšej ponuky, ale možno by to s väčším časom na zmenu vašich tweetov mohlo byť lákadlom, aby viac ľudí zvážilo platbu 8 USD mesačne.
Stále sa zdá, že ide o veľmi úzko špecializovanú ponuku, ktorá oslovuje najmä Elonových najvernejších fanúšikov.